W A L K I N G D E A D
Posted on Monday, July 22, 2013, 8:58 PM,
"sebelum kau nak nasihat aku , kau tengok diri kau dulu" yes i admit , aku dulu macam kau jugak . dating sane sini , sweet sane sini . jadi target pengetua . suma cikgu aim aku . yes aku sedar benda tu , aku admit memang aku sangat sangat teruk dulu . aku mengaku itu aku . TAPI itu aku yang dulu . yang hanya fikir ada pakwe tu menggembirakan sampaikan aku lupa pasal belajar . tapi aku tak pernah marah kawan aku just because sebab laki macam kau buat kat aku . kau jangan fikir aku tak tau punca kau gaduh haritu . aku tau sebab ape ,dan aku sangat sangat sangatlaahhh terkilan , kau marah aku just because aku pandang your-so-called-lovely-boyfriend tu . kau fikir aku nak dia ? kau fikir aku batak kat dia ? fikir guna otak , jangan guna kepala lutut . kalau aku nak dia , lama dah aku tegur dia . aku rapat rapat dengan dia . salah ke aku tegur member aku or member ex aku ? dia orang first yang tau pasal aku dengan ex aku dulu .

kau nak tau punca aku pandang dia ? sebab dia ganggu aku time aku buat ULBS depan PEGAWAI wey PEGAWAI ! . aku sangat sangatlah sedih disebabkan diaa , kau marah aku sekali . aku tak tau ape masalah kau sebenarnya . kalau kau fikir aku nak buat dia jadi pakwe , kau silap . sangat sangatlah silap . takde kerja aku nak minat dia. aku sangat sangat terkilan k terkilan lepas ape kau buat tu . lepas ni , kalau kau nak datang SI , tak payah dok terhegeh hegeh nak cari aku . pergi cari sayang sayang kau tu . aku tak tau , lepas ape kau buat tu , aku nak maafkan kau atau tak . tapi aku rasa tak kot . dah lah , aku malas nak cakap banyak . takde guna pun . kankankan ?

- Charlie Sheen -
- Best way to not get your heart broken, is to pretend you don't have one -
0 Tunas
I★GOT7


Shout
Let's Chat Here



BEST VIEW USING CHROME . Template by MHZ . Edit by Alia Shaqira.