W A L K I N G D E A D
Posted on Thursday, September 19, 2013, 3:42 PM,
kau jangan izzy . tahap kesabaran aku ada hadnya . kau jangan sesekali cabar aku . ego aku dah lame aku buang jejauh , jangan sampai sebab hal yang sangat sangatlah remeh temeh ni , aku caci maki kau . aku hamun kau even depan orang . syafiqah pun dah hilang sabar dengan kau . jangan sampai aku dengan syaf panggil kau perempuan nor betina . kau payah kang . kau sentap dengan aku , dey maccha ! aku lagii laggiiilah sentap dengan kau , kau tau ? ape bende yang kau buat ? kau kata time kat kantin , aku sembang dengan mai . dah tudung aku kotor , baju mai pun kotor . kiteorang pergilah cuci same same . syaf pun kata dia dah ajak kau sekali , tapi ape kau balas ? kau nak pergi kejar karipap kau tu . ape bende tu wey ? kau saje nak cari salah kiteorang kan ? haishh . dari mula kau gaduh dengan mai , aku tengok je perangai kau .

tapi kali ni serious aku kata , perangai kau DAH MELAMPAU ! . aku jenis tak suka nak update blog maki orang , tapi sekali kesabaran aku dah hilang . memang aku maki hamun , caci maki kau kat blog . tolonglah wey , buang ego kau tu . kau nak pergi mana dengan ego kau ? kalau kau kerja dengan ego kau tu , trust me , takde sape sanggup kerja dengan kau . silap silap kau kena buang kerja . ni bukan doa aku . tapi aku nak kau berubah . kau tak pergi jauh wey dengan ego kau tu . kau kata tak nak gaduh . tapi kau perasaan tak ayat kau kat blog kau tu ayat mintak gaduh besar ? kau sedar tak ? kau ingat aku nak sangat gaduh dengan kau ? pleaselah wey . bende kecik je kot , yang kau sampai nak bengang ni kenapa ? terasa disisih ? itulah yang mai rasa since kau ada nisa . aku tak marah ataupun salah kan kau dengan nisa sebab berangkat . but think lah wey ! bahagikan masa kau dengan depe . ini tak aku tengok , kau sisihkan mai . tu sebab aku dengan syaf pergi dekat mai , sebab ape ? aku tak nak dia rasa alone bila kau tak hiraukan dia .

lagi satu fikirlah perasaan aku dengan syaf dengan mai. kiteorang ada perasaan jugak . ada ego jugak . aku risau mai marah kau je . aku rasa kalau mai marah kau , kau sedih wey .
 A, pasal masalah kau, aku dengar. maybe tak semua. tapi kalau orang lain,  maybe diaorng akan tukar topik. 
tukar topik bila dengar prob aku ? prob syaf ? okay tu sumpah aku SENTAP SANGAT SANGAT SANGAT . maknanya selama ni kau tak ikhlas lah dengar prob aku ? prob syaf ? okay okay , lepas ni, jangan marah nor sentaplah kalau aku banyak share prob aku dengan mai and syaf .
setiap kali korang ade masalah...hati aku tak tenteram tau tak ? 
 tak tenteram ? ye ke ? aku rasa tak kot sebab yelah kau pun tak ikhlas dengar masalah kiteorang kan . tak tenteram pejaddahnya . -.- . syaf panggil aku dengan mai je bila nak story ? woi ! kalau dia story kat kiteorang berdua pun , nanti dia story kat kau bende yang sama jugak . adehh -.- lepas ni kau happylah kan syaf tak nak tegur aku , kau dengan mai dah ? KAU HAPPYLAH KAN ? BAHAGIA DAH KAN ? SAMPAIKAN DIA TAK NAK REHAT DENGAN KITE LAGI DAH ? KAU DAH HAPPY SEKARANG ? KAU DAH BAHAGIA DAH SEKARANG HAA IZZY ? HAPPY DAH ? dah lah wey , aku dah penat nak nasihatkan kau . tolonglah campak ego kau tu jejauh . kalau kau nak tau , dulu ego aku lagi teruk dari kau . tak percaya ? tanyalah bella , budak kv tu . kau tanya dia . sampaikan dia pernah kena maki dengan aku dulu . sampai sekarang aku rasa serba salah sangat sebab maki dia macam tu sedangkan dia still baik dengan aku . tapi boleh je aku buang ego aku tu sekarang ? takkan kau tak boleh ? kau sebenarnya bukan tak boleh nak buang ego tu , boleh je cuma KAU JE YANG TAK NAK . sayang sangat ego tu . tak gunalah wey kau simpan ego tu lelame , tak pasal pasal kena darah tinggi .

- Charlie Sheen -
- Best way to not get your heart broken, is to pretend you don't have one -
0 Tunas
I★GOT7


Shout
Let's Chat Here



BEST VIEW USING CHROME . Template by MHZ . Edit by Alia Shaqira.