W A L K I N G D E A D
Posted on Tuesday, January 29, 2013, 10:54 PM,
T_______________________________________________________________T okay sorry start start ayat dah muka nangis . memang gua nangis pun T__T . first bella tinggal aku . ceyt , bukan tinggal ape , tinggal aku sebab dia masuk Kolej Voka . second , afiqah tinggal aku jugak T__T hilang kawan kpop aku . hahaha :'D . kawan kpop ? ape tu ? well , dengan afiqah ni , kau cakappppplah or ceritalahh pasal artis kpop , confirm dia dengar . especially , when it comes to SHINee's Minho and Taemin . perghh , itu budak sangat sangat fanatik . hahahaha . hilang kawan kpop sorang T__T . why people why ?! why u leave me ?!! , ni buat aku rasa nak macam nak pindah ni . bukan setakat sekolah , pindah negara terus . har har har . T___T . haritu gua ingat tak mau pindah , nak stick on je kat sini , sekali , lepas sorang sorang tinggalkan aku T___T , haritu bella , ni afiqah , tadi someone teett . T___T why people why ?!!! . i hate uu ! . sampai hati .

tadi dalam kelas , khai tunjuk surat afiqah bagi kat dia and dalam surat tu ada untuk aku jugak . seriously , terharu sangat sangat gua dekat afiqah . T___T , i hope , me , bella , khai and afiqah will be friends forever . and tak lupa jugak tikah jeman . hahahhahaa best friend gua dari darjah 4 sampai sekarang sekali dengan bella . i love them . ohhh azam jugaa . hahahhaa . dia selalu support aku . haha k jiwang sat . kbhai . ehemm , gua nak announce sikit boleh ? ADA TAK BORANG PERTUKARAN SEKOLAH KE LUAR NEGARA ? ADA TAK ADA TAK ? KALAU ADA GUA NAK ! . tak sanggup dah . sangat sangat tak sanggup . lepas sorang sorang tinggal aku . lepas sorang sorang buat aku nangis T__T sangat sangat tak sanggup .

and tetibe tadi abah ajak aku pi jenjalan kejap . siap bodek aku suruh masak makanan untuk dia sekali . hahahhaa k abah  pelik malam ni . aku cakap kat syapiqah rusli yang bapak aku macam tu , tau dia balas ape ? "Haha biase la tu . Bapak kau tahu kau sedih . that's why dia ajak kau jalan-2" lahaii . kalau betul bapak aku tau aku sedih , k thankyou so much abah . lebiuulah . hahahaha . rajin pulak malam ni ajak gua pi jenjalan . ahhaha :')
P/S : to him , thankyou so much for the awesome 2 months' relay i've ever had . i'm really happy when i'm with u . thankyou sooo much :') 

- Charlie Sheen -
- Best way to not get your heart broken, is to pretend you don't have one -
0 Tunas
I★GOT7


Shout
Let's Chat Here



BEST VIEW USING CHROME . Template by MHZ . Edit by Alia Shaqira.