W A L K I N G D E A D
Posted on Monday, January 7, 2013, 11:26 PM,
hai pipell . ohh update blog malam malam cem ni . okayy like i care at all . aaaaaallllllllllrrrrrrrrriiiiiiiiiiiigggggggggghhhhhhhhhhtttttttt , what i wanna say at here today and tonight is , aku rasa macam ramai yang terlalu sensitive sangat awal tahun ni . well , bukan naja sorang but me too . aaaa jangan tanya sebab ape . sebab bende tu hanya aku je yang tau . :') aaa idk these days terasa disisihkan broo . -____- . okay i hate that but thanks to u cause u guys teached me how make and have a new friends while my OWN bestfriends ignore me like i'm theee mooosssttttt evil friend in these whole world . sekurang kurang KALAUlah k KALAU aku pindah or sambung belajar kat mana mana tak delah terasa awkward gila nak mampos bila nak buat kawan , am i right ? at least dengan pengalaman kita yang telahh di ignore kan ni telah mengajar kita cara buat kawan baru kan kan kan ? and sorry kalau sesiapa yang terasa but this is me now .

maybe some of u kadang kadang rasa aku ni wierd ke pe bendenya ke kan , tolong terima fakta yang aku bukan yang duluu . cewahh . haha tapi memang betul pun . sekarang ni aku rasa , aku bukan ALIA yang dulu . bukan alia yang jenis suka cakap lepas . well , now i try to control my anger daripada meletus tak tentu pasal dan kawal percakapan aku. andd maybe ada yang sebelum ni perasanlah k ,KALAU kome perasan , sebelum ni aku tak banyak habiskan masa dengan handset but now , aku dah banyak menghabiskan masa dengan handset . most of my time dengar lagu tak kira kat handphone or laptop . bukan mecej ke online ke ape ke but hearing songs k HEARING SONGS. for me lah , pada pendapat aku sendiri , bila aku dengar lagu , aku tak rasa sunyi , bosan ke ape . thats why haritu aku ada update pasal bawak ipoh / mp3 ke sekolah . sebab tolong faham , SONGS is my addicted now , dengan baca fanfictions .

oh and , pasal aku patahkan hati someone tu , sajalah nak story kat sini . start school haritu rasa , aku terasa nak tegur someone tu , serius nak sangat sangat tegur . well korang boleh cakap aku hipokrit and whatsoever , like i care . aku memang nak tegur . nak tersebut dah nama dia sebab aku nak panggil dia , but bila teringat balik ape aku buat kat dia , ape yang dia cakap kat aku , i know , he really really really damn mad at me . yes my fault sebab buat dia macam tu , ramai marahh aku . even korang tak tunjuk or tulis kat facebook / twitter / blog . aku tahu , sebenarnya korang marah gila gila kat aku . kankankan ? please admit it . don't lie . sekuat mana mulut kau kata tak , tapi dalam hati kau sendiri kata ya . even kawan baik aku sendiri kata aku bodoh buat macam tu . tapi aku tak boleh nak kata ape . bende dah jadi kan ? soo . tah malas nak cakap .

pagi tadi aku saja mencadangkan hasrat aku kat mak yang aku nak amik medic , belajar kat PARANG UNIVERSITY , SEOUL , SOUTH KOREA . well , boleh kata aku tengah gila korea sekarang ni . first tak terfikir pun nak belajar MEDIC kat sana . first target oxford , but bila pagi tadi mak kata nak masuk OXFORD kena 4 FLAT k 4 FLAT so aku batalkan hasrat aku . gilaa . 4 FLAT broo . lepas tu mak kata PARANG Uni. tu ape kebendenya tah . aku pun tak faham . pasal sijil sijil dia jugal . seriously , nak sambung sana . nak sangat sangat . okay dah terlalu menyerong sampai masuk Uni segala . SPM pun tak habis lagi , act. ujian bulanan pun tak lagi dah sembang pasal UNI . kan ? hahah bengong betul aku ni . tahahahahaha . k dah jauh melalut . kbhaii pipell

P/S : once again , kalau ada typo pleasee ignore it . aku terlalu malas nak edit balik . thankyou :)

- Charlie Sheen -
- Best way to not get your heart broken, is to pretend you don't have one -
0 Tunas
I★GOT7


Shout
Let's Chat Here



BEST VIEW USING CHROME . Template by MHZ . Edit by Alia Shaqira.